יום שישי, 23 ביולי 2010

אירועים בטבע

אירועים בטבע

אירועים בטבע – בשביל מי?


בחברה שלנו חשוב מאוד ללכת לפי הקוד המקובל. גם כאשר מדובר במשהו מאוד אישי ואינטימי, כמו חתונה או כל אירוע סמלי אחר. אך ישנם אנשים שהצורך ללכת עם הזרם ולהיות "כמו כולם" מעורר בהם זעם וחלחלה. כאילו שהדרך הרגילה עושה עוול לרגש המיוחד שמביא אותם לאירוע עצמו. שוב אותו אולם, אותם סידורי פרחים, חופה הדומה כשתי טיפות מים לחופה של החברים שלכם, אותן מילים שמושמעות תחתיה, אותה כוס, ואפילו אותה מוסיקה ברחבת הריקודים. עם חתונה כזאת תיתן לכן יותר מהכול תחושת דז'אוו יותר מתחושת אושר – המשיכו לקרוא. במקרה זה, אירועים בטבע זוהי פשרה יפיפייה בין הצורך להיות כמו כולם, אך גם להיות מיוחד. אז אם אתם מחפשים אירוע ליברלי, בלתי רגיל, או שואפים לעשות חתונה שלא עשו כמוה לפני כן, אך חוששים שאולמות האירועים הרגילים לא יבינו אתכם – אירועים בטבע זה הפיתרון בשבילכם.

אירועים בטבע – כיצד?

אז מה מייחד אירועים בטבע מכול האירועים הרגילים שעושים באולמות למיניהם? ראשית כל, לעומת האולמות שנראים די אותו הדבר, כל מקום בטבע הוא ייחודי, משום שהוא אינו פרי יצירתו של האדם (אם כי האדם לא שש להשתמש בטובות ההנאה של הטבע), לכן אף אובייקט אינו דומה לקודמיו. לכן, גם אם חברים רבים עשו אירועים בטבע, אתם יכולים להיות בטוחים שהאירוע שלכם יהיה שונה. המקום שונה, אתם שונים. כמו כן, אירועים בטבע שמים למטרה לקדש את האישיות האינדיווידואלית שלכם ושל בחירי לבכם. המארגנים יקשיבו לרצונות שלכם ויחשבו "מעבר לקופסה" משום שזוהי המהות של אירועים בטבע, לאפשר לכם להיות שונים, להיות מיוחדים. אירועים בטבע זו הדרך שלכם לבטא את עצמכם ביום המיוחד והבלתי נשכח שלכם. אירועים בטבע – ומה יגידו ההורים? יתרונם הגדול של אירועים בטבע הינה העובדה שהם נמצאים על התפר הדק שבין מה שמקובל, לבין משהו ייחודי, אישי ואינטימי. הימצאותם של אירועים בטבע על תפר זה מבטיחה שלא תראו גבות מורמות בתגובה להזמנה שלכם, גם אם תעשו דברים לא סטנדרטיים במסגרת אירועים בטבע – המסגרת עצמה עדיין נחשבת למספיק מקובלת בכדי שלא תתקלו באי-הבנה מצד הקרובים שלכם. כך, אירועים בטבע גם עוזרים לכם לבטא את עצמכם עד הסוף דרך המאפיינים של האירוע שלכם, וגם לא לסבול מתוצאות של להיות יוצאים מן הכלל. אירועים בטבע יצילו אתכם מסטיגמת ה"משוגעים", אך גם יאפשרו לכם לממש כל שיגעון שיעלה על רוחכם. האין זו התגשמות כל החלומות?

המאמר נכתב על יד חברת בניית אתרים אמסל המשווקת חנות וירטואלית ומקודם על ידי חברת קידום אתרים אדוונסמנט.

תגובה 1:

  1. יופי של מאמר, כמו כן, חשוב לציין שכמובן צריך להתאים את הכלה והחתן ללוקיישן בשביל שהם יזרמו מבחינה פיזית ומנטלית בצורה הכי מתאימה שיש - דהיינו להתאים לבוש,תכשיטים ואיפור.

    השבמחק